Aller au contenu

Bienvenue sur le forum de l'association des femmes diabétiques. Besoin d'aide ?

• Je n'arrive pas à me connecter ! Si vous êtes déjà inscrit, et que votre inscription est bien validée, il suffit de réinitialiser votre mot de passe (avec l'adresse mail valide qui a servi lors de votre inscription), et de vous connecter à nouveau.
  • Je me suis inscrite, mais je n'ai pas reçu de mail de confirmation ! Vous devez vous inscrire sur ce forum (indépendant de la boutique). Pensez également à vérifier dans votre dossier spam. Si vous ne voyez rien, dans ce cas une seule solution : contactez-nous !
  • Si vous souhaitez adhérer à l'association cliquez ici (cette démarche n'est pas indispensable pour profiter d'une partie du forum).
  • Veuillez garder à l'esprit que lorsque vous vous inscrivez, vous n'aurez accès à l'intégralité du forum qu'après votre participation ! (Certains forums ne sont proposés qu'aux adhérentes et adhérents).
  • Enfin, n'oubliez pas de consulter notre politique de confidentialité, conforme aux exigences du RGPD.
Ilkka Koski

Paris in June 2019

Messages recommandés

Hi!

I run an organization in Finland, for type 1 diabetics.

We have been traveling to London the past 2 years to meet up with some London type 1 diabetics, but we want to expand our scope to other countries in Europe also.

So naturally France is a very likely option, and in there, Paris.

Is there any type 1 diabetic activity in the Paris area?

We would probably travel there in June, probably in the scope of 19.06.2019 to 23.06.2019.

So would it be possible to meet up with your local type 1 diabetics? :)

Modifié par Ilkka Koski
  • J'aime 1

Welcome @Ilkka Koski 

We are an organization for diabetic women even if we have several men in our internet forum.

Most of our members live in France but some or them abroad. I think you are our first guest from Finland.

Maybe you could tell us more about your organization and its aim? Do you have a website?

Most of our information is in our website and in our forum. So every year we meet at some place in France, in April/May to have a 'real' meeting. It is also a possibility to discover our families.

I do no t think that anything is already planned around Paris in june yet. But it is easy to plan something. What kind of meetup have you make in London ? Are you planning something special for Paris ? 

• J'aime 1